- web & advertising -

Cauta
roen

Pleiada Boutique Hotel

Studiu de caz

Cui: Pleiada Boutique Hotel este singurul hotel din Iasi de 5 stele, amplasat departe de agitatia urbana, ofera toate facilitatile unui resort elegant si pretentions (SPA, restaurant a la carte, sali de conferinta si evenimente, terasa)

Ce: redesign materiale de prezentare, redesign materiale comunicare interna si materiale de branding adresate clientilor, strategie de promovare si campanii online si offline

Cand: 2018

Brief: Trecand printr-un proces de rebranding, Pleiada Boutique Hotel avea nevoie de o noua prezentare in acord cu noul design de brand.

Provocare: Brandul Pleiada trebuie sa marcheze o noua intrare pe piata hoteliera, alaturi de o pozitionare corecta si evidentierea avantajelor competitive in raport cu ceilalti participanti pe aceasta piata. Chiar daca este singurul de 5 stele din Iasi, plaja de potentiali clienti este divizata intre hotelurile de 4 si 5 stele in aceeasi masura.

Realizare:
Pe langa redesignul materialelor deja existente, campaniile de promovare si imaginile folosite in brosuri evidentiaza faptul ca Pleiada Boutique Hotel ofera servicii orientate spre detalii perfectioniste si are capacitatea de a personaliza serviciile oferite clientilor.

Reusita in domeniul hotelier consta in a oferi mai mult decat se asteapta clientul. Acest “mai mult” se obtine prin cunoasterea foarte buna a asteptarilor si mai ales, a nevoilor clientilor. Avantajul unui Boutique Hotel fata de marile lanturi hoteliere este, datorita organigramei mai simple, usurinta in adaptarea procedurilor pentru orice situatie, precum si apropierea fata de client. Atmosfera calda si primitoare, bunavointa si zambetul personalului hotelier, usurinta in abordarea persoanelor implicate in managementul hotelului si rezolvarea solicitarilor clientilor rapid si personalizat sunt cateva din avantaje.

Toate serviciile conexe sunt orientate catre client. De la mesajele pe materialele printate ce se gasesc in camera (bomboana de noapte buna, eticheta de apa minerala sau cardul de multumire pentru revenire in hotel – personalizate) la serviciile de curatatorie sau micul dejun la pachet, sunt toate menite sa ofere clientilor mai mult decat s-ar fi asteptat.

Clientilor business, Pleiada le ofera camere ferite de zgomotul orasului, sau al strazii, cadrul perfect pentru concentrare sau finalizare de proiecte. Pentru intalnirile de business Pleiada ofera spatii linistite si neaglomerate, iar pentru relaxare – zona SPA ofera confortul dotarilor speciale.

Desi este singurul hotel din Iasi de 5 stele, Pleiada Boutique Hotel isi doreste sa fie o prezenta eleganta si familiara in agenda clientilor sai. Departe de conformismul “scortos” si impersonal al celor 5 stele, misiunea hotelului este de a pastra strictetea in calitatea serviciilor oferite si in atentia pentru detalii, odata cu ospitalitatea si caldura unui spatiu restrans si destul de personal.

Promovarea hotelului trebuie sa se axeze pe transmiterea mesajului de “personalizat si atentie la detalii, flexibil”, acestea fiind avantajele concurentiale ale brandului Pleiada.

Evenimentele – indiferent ca sunt corporate sau personale – sunt “croite” pe nevoile clientului, de la amenajarea salilor, la meniu si gratuitati – personalizat
Serviciile de cazare, masa si SPA – sunt oferite de personal cu inalte calificari in domeniu (mai ales restaurantul) si nu lasa loc de greseala atat cat este omeneste posibil – atentie la detalii

Tipuri de imagini de folosit – prim-plan pe persoana, cu focalizare pe expresia faciala sau pe gest:

  • Camerista care sterge cu grija lentilele ochelarilor clientului lasati pe noptiera
  • Camerista care netezeste asternuturile proaspat schimbate
  • Persoana care se ocupa de aranjamentele florale – asezand cu grija florile
  • Chef-ul bucatar asezand cu penseta florile pe farfuria ce urmeaza a fi oferita
  • Persoana imbracata business rafoind foi in camera hotelului
  • Tineri in procesul de organizare anuntii, vizitand o sala si solicitand personalizarea evenimentului (au in mana un catalog de culori si sunt alaturi de consilierul Pleiada)

Intreaga strategie de comunicare se bazeaza pe oameni si pe relatia oamenilor de la Pleiada cu oaspetii. O relatie care devine repede aproape de familial.

Imaginea aleasa pentru campania de promovare a petrecerilor de nunta se concentreaza pe incaltarile casual ale mirilor. Mesajul transmis este ca serviciile la Pleiada sunt flexibile si pot fi perfect croite pe dorinta si personalitatea oricariu client. A fost astfel eliminata ideea ca intr-un resort de 5 stele se pot realiza doar evenimente de rang foarte inalt in ceea ce priveste eticheta.

Text de prezentare pentru mapa si brosuri:

Ospitalitatea este pasiunea și detaliul este meșteșugul nostru.
La fel ca orice artizan care își creează cu minuțiozitate produsul de lux, la Pleiada Boutique Hotel lucrăm neobosit pentru a vă oferi cea mai frumoasă experiență hotelieră.

Slogan:
Inspirat din Univers, perfectionat de Pleiada.