Cui: APCOVIN SRL – Crama Tata și Fiul, producător român de vinuri din zona Vrancea, deține gamele de vinuri Hotar, Labirint, Tata și fiul
Ce: redesign logo, concept, copywriting, website, design de etichetă și packaging game de vinuri
Când: 2015-2016
Brief: Gama de vinuri „Tata și fiul” exista deja pe piață la momentul întâlnirii noastre. Producătorul își dorea o extindere a portofoliului de branduri, o repoziționare pe piața vinurilor și o nouă imagine.
Avea nevoie de o prezentare profesională, indiferent de mediile de comunicare, având în spate un concept clar, o poveste a vinurilor și un design grafic modern pentru a putea susține strategia de dezvoltare și targetare a produselor.
Website: www.cramatatasifiul.ro
Realizare:
Concept general: Zona Vrancei este o veche și binecunoscută zonă viticolă a României, iar producătorii locali continuă tradiția obținerii de vinuri de calitate a zonei.
Crama Tata și fiul, o afacere de familie, își dorește a fi și ea un continuator al acestor tradiții, de aceea, întregul concept propus de CRYO se bazează pe forma sinceră și directă de exprimare a valorii de tradiție în viticultură și vinificație.
„La Crama Tata și fiul, vinurile sunt făcute cu știință și dragoste, din struguri crescuți, verificați, selectați și culeși cu mâna de noi, podgorenii de la Nicorești și Cotești. Sunt vinuri ce se dezvoltă odată cu noi, ca familie și se îmbogățesc în fiecare an cu câte o fărâmă din ființa noastră.”
Seria de vinuri Hotar
Hotar, cuvânt de origine indo-europeană, are tradiții vechi în limba și limbajul românesc.
Înțelesul acestui cuvânt poate conduce către îngrădiri și granițe, dar limitele există pentru a fi depășite.
Astfel, denumirea acestei game de vinuri exprimă atât spiritul regional și național de delimitare a spațiului românesc de producere a vinurilor din timpuri străvechi, cât și ecourile ieșirii din frontierele temporale în ceea ce privește tradiția și pasiunea cultivatorilor de viță de vie.
„În Vrancea, vinul a apărut înaintea vorbei românești, iar pasiunea pentru tradiția cultivării viței de vie a depășit cu mult hotarele dintre generații sau epoci. Vinurile HOTAR înseamnă Pasiune. Pasiune dincolo de hotar!”
Seria de vinuri Labirint
Labirintul se regăsește ca reprezentare grafică în toată istoria omenirii și exprimă, la bază, calea către iluminare spirituală.
Drumul până în centrul labirintului, presărat cu capcane și obligația alegerii, și momente de meditație profundă, aduce experiența și înțelepciune celui care îl parcurge, iar revenirea în lumea exterioară labirintului este pentru a împărtăși și a oferi lumii din învățăturile obținute.
Asociat vinului, noțiunea de labirint se dorește a fi o invitație la meditație, departe de vârtejul întâmplărilor de zi cu zi, de împărtășire cu cei dragi a lucrurilor care ne fac să fim mai buni.
Băut în liniște sau alături de cei dragi, te face să pătrunzi în labirinturile vieții, iar prin savoarea sa descoperi lumina și frumusețea existenței noastre. Gama LABIRINT unește oamenii și revarsă asupra lor puterea spirituală a regăsirii.
Eticheta are un design minimalist, alegând ca element central forma și nu culoarea.
Seria de vinuri Tata si fiul
“Tata si fiul” este brandul care reflectă transmiterea peste generații a tradiției cultivării viței de vie și obținerii vinurilor de calitate. Își dorește să lege oameni de locuri, întâmplări, istorii și învățăminte.
Vinul, această licoare miraculoasă, dezvăluie întotdeauna degustătorului câte ceva despre istoria sa. Gama TATA și FIUL reprezintă vinul care transmite din tată în fiu secretul vinului bun.
Design-ul de etichetă, pe fundal negru, are ca reprezentare grafică a ideii de generații, sfoară cu noduri. O formă reinterpretată a ADN-ului, sfoara, în activitățile de fiecare zi, leagă. În cazul vinului, leagă oameni, idei și relații, și răsucită pe lungime ca o amprentă genetică, transmite mai departe tradiția.