Cui: APCOVIN SRL – Crama Tata si Fiul, producator roman de vinuri din zona Vrancea, detine gamele de vinuri Hotar, Labirint, Tata si fiul
Ce: redesign logo, concept, copywriting, website, design de eticheta si packaging game de vinuri
Cand: 2015-2016
Brief: Gama de vinuri „Tata si fiul” exista deja pe piata la momentul intalnirii noastre. Producatorul isi dorea o extindere a portofoliului de branduri, o repozitionare pe piata vinurilor si o noua imagine.
Avea nevoie de o prezentare profesionala, indiferent de mediile de comunicare, avand in spate un concept clar, o poveste a vinurilor si un design grafic modern pentru a putea sustine strategia de dezvoltare si targetare a produselor.
Website: www.cramatatasifiul.ro
Realizare:
Concept general: Zona Vrancei este o veche si binecunoscuta zona viticola a Romaniei, iar producatorii locali continua traditia obtinerii de vinuri de calitate a zonei.
Crama Tata si fiul, o afacere de familie, isi doreste a fi si ea un continuator al acestor traditii, de aceea, intregul concept propus de CRYO se bazeaza forma sincera si directa de exprimare a valorii de traditie in viticultura si vinificatie.
„La Crama Tata si fiul, vinurile sunt facute cu stiinta si dragoste, din struguri crescuti, verificati, selectati si culesi cu mana de noi, podgorenii de la Nicoresti si Cotesti. Sunt vinuri ce se dezvolta odata cu noi, ca familie si se imbogatesc in fiecare an cu cate o farama din fiinta noastra.”
Seria de vinuri Hotar
Hotar, cuvant de origine indo-europeana, are traditii vechi in limba si limbajul romanesc.
Intelesul acestui cuvant poate conduce catre ingradiri si granite, dar limitele exista pentru a fi depasite.
Astfel, denumirea acestei game de vinuri exprima atat spiritul regional si national de delimitare a spatiului romanesc de producere a vinurilor din timpuri stravechi, cat si ecourile iesirii din frontierele temporale in ceea ce priveste traditia si pasiunea cultivatorilor de vita de vie.
„In Vrancea, vinul a aparut inaintea vorbei romanesti, iar pasiunea pentru traditia cultivarii vitei de vie a depasit cu mult hotarele dintre generatii sau epoci. Vinurile HOTAR inseamna Pasiune. Pasiune dincolo de hotar!”
Seria de vinuri Labirint
Labirintul se regaseste ca reprezentare grafica in toata istoria omenirii si exprima, la baza, calea catre iluminare spirituala.
Drumul pana in centrul labirintului, presarat cu capcane si obligatia alegerii, si momente de meditatie profunda, aduce experienta si intelepciune celui care il parcurge, iar revenirea in lumea exterioara labirintului este pentru a impartasi si a oferi lumii din invataturile obtinute.
Asociat vinului, notiunea de labirint se doreste a fi o invitatie la meditatie, departe de vartejul intamplarilor de zi cu zi, de impartasire cu cei dragi a lucrurilor care ne fac sa fim mai buni.
Baut in liniste sau alaturi de cei dragi, te face sa patrunzi in labirinturile vietii, iar prin savoarea sa descoperi lumina si frumusetea existentei noastre. Gama LABIRINT uneste oamenii si revarsa asupra lor puterea spirituala a regasirii.
Eticheta are un design minimalist, alegand ca element central forma si nu culoarea.
Seria de vinuri Tata si fiul
“Tata si fiul” este brandul care reflecta transmiterea peste generatii a traditiei cultivarii vitei de vie si obtinerii vinurilor de calitate. Isi doreste sa lege oameni de locuri, intamplari, istorii si invataminte.
Vinul, aceasta licoare miraculoasa, dezvaluie intotdeauna degustatorului cate ceva despre istoria sa. Gama TATA si FIUL reprezinta vinul care transmite din tata in fiu secretul vinului bun.
Design-ul de eticheta, pe fundal negru, are sa reprezentare grafica a ideii de generatii, sfoara cu noduri. O forma reinterpretata a ADN-ului, sfoara, in activitatile de fiecare zi, leaga. In cazul vinului, leaga oameni, idei si relatii, si rasucita pe lungime ca o amprenta genetica, transmite mai departe traditia.