Caută
roen

Conu’ Tache

Studiu de caz

Cui: Casa de negustori Copou este unul din producătorii tradiționalului „muștar de Tecuci”, având în portofoliu și alte produse ca maioneză, bulion, pastă de tomate.

Ce: concept și design de etichete

Când: 2018

Brief: Realizarea unui nou brand de muștar, ketchup și maioneză – o gamă de produse de calitate înaltă, fără zahăr și cu ingrediente naturale. Gama va conține mai multe variante de muștar – cu bobițe, cu tarhon, cu ardei iute, cu mărar, ketchup iute și dulce, maioneză. Brandul se adresează populației tinere, generațiile y și z și va avea un look vintage.

Website: www.casadenegustori.ro

Provocare:
Brandul poartă numele unui personaj care trebuie reprezentat vizual conform brief-ului. Designul etichetelor trebuie să păstreze aerul vintage și să facă diferențierea variațiilor de produs printr-un element specific, precum și adaptarea etichetelor pe diferite recipiente.

Realizare:

După analize atente ale pieței, produselor și asteptărilor clientului, am ales ca arhetipul brandului să fie din categoria conexiunilor și anume The Everyman, adresându-se unei comunități mari și promovând stabilitatea tradiționalului.

Am desenat personajul Conu’ Tache ca pe un cetățean cu stare, gurmand și prietenos, acel cap de familie care petrecea în anii 1850-1900 cu mici și bere, alături de prieteni, pe terasele bucureștene (sau din alte orașe), dar l-am proiectat în zilele noastre, cu mustață și pălărie, „cu prințipuri” clare și dorința de a oferi tuturor experiențe gustative reale. Este un tip empatic, sincer și cu picioarele pe pământ.

Etichetele urmează linia vintage, fiind concepute în culori puține liniare și cu elemente desenate. Diferențierea variațiilor de produs se face atât prin culoare, cât și printr-un ingredient principal desenat.