Cui: Casa de negustori Copou este unul din producatorii traditionalului „mustar de Tecuci”, avand in portofoliu si alte produse ca maioneza, bulion, pasta de tomate.
Ce: concept si design de etichete
Cand: 2018
Brief: Realizarea unui nou brand de mustar, ketchup si maioneza – o gama de produse de calitate inalta, fara zahar si cu ingrediente naturale. Gama va contine mai multe variante de mustar – cu bobite, cu tarhon, cu ardei iute, cu marar, ketchup iute si dulce, maioneza. Brandul se adreseaza populatiei tinere, generatiile y si z si va avea un look vintage.
Website: www.casadenegustori.ro
Provocare:
Brandul poarta numele unui personaj care trebuie reprezentat vizual conform brief-ului. Designul etichetelor trebuie sa pastreze aerul vintage si sa faca diferentierea variatiilor de produs printr-un element specific, precum si adaptarea etichetelor pe diferite recipiente.
Realizare:
Dupa analize atente ale pietei, produselor si asteptarilor clientului, am ales ca arhetipul brandului sa fie din categoria conexiunilor si anume The Everyman, adresandu-se unei comunitati mari si promovand stabilitatea traditionalului.
Am desenat personajul Conu’ Tache ca pe un cetatean cu stare, gurmand si prietenos, acel cap de familie care petrecea in anii 1850-1900 cu mici si bere, alaturi de prieteni, pe terasele bucurestene (sau din alte orase), dar l-am proiectat in zilele noastre, cu mustata si palarie, „cu printipuri” clare si dorinta de a oferi tuturor experiente gustative reale. Este un tip empatic, sincer si cu picioarele pe pamant.
Etichetele urmeaza linia vintage, fiind concepute in culori putine liniare si cu elemente desenate. Diferentierea variatiilor de produs se face atat prin culoare, cat si printr-un ingredient principal desenat