Cui: Pleiada Boutique Hotel este singurul hotel din Iași de 5 stele, amplasat departe de agitația urbană, oferă toate facilitățile unui resort elegant și pretențios (SPA, restaurant a la carte, săli de conferință și evenimente, terasă)
Ce: redesign materiale de prezentare, redesign materiale comunicare internă și materiale de branding adresate clienților, strategie de promovare și campanii online și offline.
Când: 2018
Brief: Trecând printr-un proces de rebranding, Pleiada Boutique Hotel avea nevoie de o nouă prezentare în acord cu noul design de brand.
Provocare: Brandul Pleiada trebuie să marcheze o nouă intrare pe piața hotelieră, alături de o poziționare corectă și evidențierea avantajelor competitive în raport cu ceilalți participanți pe această piață. Chiar dacă este singurul de 5 stele din Iași, plaja de potențiali clienți este divizată între hotelurile de 4 și 5 stele în aceeași măsură.
Realizare:
Pe lângă redesignul materialelor deja existente, campaniile de promovare și imaginile folosite în broșuri evidențiază faptul că Pleiada Boutique Hotel oferă servicii orientate spre detalii perfecționiste și are capacitatea de a personaliza serviciile oferite clienților.
Reușita în domeniul hotelier constă în a oferi mai mult decât se așteapta clientul. Acest “mai mult” se obține prin cunoașterea foarte bună a așteptărilor și mai ales, a nevoilor clienților. Avantajul unui Boutique Hotel față de marile lanțuri hoteliere este, datorită organigramei mai simple, ușurința iîn adaptarea procedurilor pentru orice situație, precum și apropierea față de client. Atmosfera caldă și primitoare, bunăvoința și zâmbetul personalului hotelier, ușurința în abordarea persoanelor implicate în managementul hotelului și rezolvarea solicitărilor clienților rapid și personalizat sunt câteva din avantaje.
Toate serviciile conexe sunt orientate către client. De la mesajele pe materialele printate ce se găsesc în cameră (bomboana de noapte bună, eticheta de apă minerală sau cardul de mulțumire pentru revenire în hotel – personalizate) la serviciile de curățătorie sau micul dejun la pachet, sunt toate menite să ofere clienților mai mult decât s-ar fi așteptat.
Clienților business, Pleiada le oferă camere ferite de zgomotul orasului, sau al străzii, cadrul perfect pentru concentrare sau finalizare de proiecte. Pentru întâlnirile de business Pleiada oferă spații liniștite și neaglomerate, iar pentru relaxare – zona SPA oferă confortul dotărilor speciale.
Deși este singurul hotel din Iași de 5 stele, Pleiada Boutique Hotel își dorește să fie o prezență elegantă și familiară în agenda clienților săi. Departe de conformismul “scorțos” și impersonal al celor 5 stele, misiunea hotelului este de a păstra strictețea în calitatea serviciilor oferite și în atenția pentru detalii, odată cu ospitalitatea și căldura unui spațiu restrâns și destul de personal.
Promovarea hotelului trebuie să se axeze pe transmiterea mesajului de “personalizat și atenție la detalii, flexibil”, acestea fiind avantajele concurențiale ale brandului Pleiada.
Evenimentele – indiferent că sunt corporate sau personale – sunt “croite” pe nevoile clientului, de la amenajarea sălilor, la meniu și gratuități – personalizat
Serviciile de cazare, masă și SPA – sunt oferite de personal cu înalte calificări în domeniu (mai ales restaurantul) și nu lasă loc de greșeală atât cât este omenește posibil – atenție la detalii
Tipuri de imagini de folosit – prim-plan pe persoană, cu focalizare pe expresia facială sau pe gest:
- Camerista care șterge cu grijă lentilele ochelarilor clientului lăsați pe noptieră
- Camerista care netezește așternuturile proaspăt schimbate
- Persoana care se ocupă de aranjamentele florale – așezând cu grijă florile
- Chef-ul bucătar așezând cu penseta florile pe farfuria ce urmează a fi oferită
- Persoana îmbrăcată business răsfoind foi în camera hotelului
- Tineri în procesul de organizare a nunții, vizitând o sală și solicitând personalizarea evenimentului (au în mână un catalog de culori și sunt alături de consilierul Pleiada)
Întreaga strategie de comunicare se bazează pe oameni și pe relația oamenilor de la Pleiada cu oaspeții. O relație care devine repede aproape de familial.
Imaginea aleasă pentru campania de promovare a petrecerilor de nuntă se concentrează pe încălțările casual ale mirilor. Mesajul transmis este că serviciile la Pleiada sunt flexibile și pot fi perfect croite pe dorința și personalitatea oricăriu client. A fost astfel eliminată ideea că într-un resort de 5 stele se pot realiza doar evenimente de rang foarte înalt în ceea ce privește eticheta.
Text de prezentare pentru mapă și broșuri:
Ospitalitatea este pasiunea și detaliul este meșteșugul nostru.
La fel ca orice artizan care își creează cu minuțiozitate produsul de lux, la Pleiada Boutique Hotel lucrăm neobosit pentru a vă oferi cea mai frumoasă experiență hotelieră.
Slogan:
Inspirat din Univers, perfecționat de Pleiada.