
Trufele negre culese din pădurile sălbatice (încă) ale Bucovinei de către cei 6 câini special pregătiți ai familiei Tănasă, reprezintă punctul de pornire și întreaga esență a brandului Tanola. Alături de legumele și fructele de sezon pregătite pentru conservare prin liofilizare fără adaosuri de vreun fel, gama de produse Tanola sunt prezente pe piața românească în gama produselor bio, de calitate înaltă.
Pentru că noi, la CRYO credem cu tărie în produsele românești, cu atât mai mult în cele realizate responsabil, protejând atât natura cât și consumatorii, am realizat cu bucurie și mândrie logo, manualul de identitate, ambalajele și website-ul brandului Tanola.
În design am plecat de la produsul de bază al afacerii, trufa neagră și am construit în jurul imaginii stilizate restul elementelor de grafică. Culorile – negrul trufelor și auriu poziționează produsele pe bază de trufe în categoria premium. Website-ul prezintă pe larg misiunea și valorile companiei, produsele și informații privind procesarea, urmând ca pe viitor să poată fi dezvoltat în shop online cu toate opțiunile de vânzare în mediul virtual.
Servicii:
webdesign, webhosting, identitate vizuală, design de ambalaj, branding
Website: www.tanola.ro
În parteneriat cu CRYO din 2018