Cui: Domeniile Lungu, grup de firme ce reunește 5 societăți comerciale și tot atâtea domenii de activitate, este un important jucător pe piața agriculturii românești. Înființată în 2001, gestionează în prezent peste 2000 de ha, suprafață agricolă unde viticultura, agricultura, zootehnia, horticultura și turismul se îmbină perfect.
Ce: naming, identitate vizuală, website, copywriting
Când: 2015
Brief: clientul a solicitat realizarea unui brand care să reprezinte deopotrivă toate activitățile în care societățile sale sunt implicate. Atât denumirea grupului, cât și design-ul de logo și mai apoi comunicarea trebuie să țină cont de următoarele elemente: legătura cu pământul, prospețime și modernism (tehnologie).
Website: www.domeniilelungu.ro
Provocare: chiar dacă toate domeniile de activitate sunt agricole, varietatea acestora a ridicat probleme în conturarea unui logo care să le cuprindă pe toate.
Realizare: după multe discuții, brainstorminguri și propuneri, procesul de naming a fost finalizat luând în considerare faptul că societățile din cadrul grupului sunt afaceri de familie, ce își propun să dăinuie peste epoci și vremuri, iar suprafețele agricole se găsesc în zona domeniilor deținute cândva de familia Negruzzi.
S-au numit întotdeauna „domenii” și au reprezentat forma nobilă de respect față de pământ.
Logo-ul și identitatea vizuală pentru grupul de firme „Domeniile Lungu” are temă vegetală, în nuanțe de maro și verde.
Logo-ul înglobează elegant inițialele numelui pentru a exprima subtil faptul că la „Domeniile Lungu” natura, tehnologia și omul formează un tot unitar, sunt elemente care cresc și se dezvoltă împreună, completându-se.
Website-ul www.domeniilelungu.ro este complex, responsiv și cu variantă de mobil.
Conține tur virtual și pagini de prezentare a fiecărui domeniu de activitate în parte.
Respectă condițiile de brief și cele de comunicare a brandului.