
Băcănia lui Tomiță este un proiect de familie ce și-a propus să ofere produse alimentare din ingrediente naturale, făcute după rețete simple, manufacturate sau în serie mică, vinuri românești, oferta urmând a fi completată și cu produse textile hand-made sau decorațiuni, pentru o atmosferă de familie cât mai autentică, sub sloganul delicii și dichisuri.
Ne-am întâlnit pentru a realiza identitatea vizuală pentru Tomiță și băcănia sa, pentru a contura oportunitățile de promovare și pentru a susține acest proiect frumos și curajos. Tomiță este motanul grăsun și pofticios, care știe să aleagă (ca orice pisică) doar produsele proaspete și de calitate. El a împrumutat de la proprietarul afacerii look-ul intelectual cu ochelari, și culoarea ochilor. Toate materialele realizate își doresc să mențină spiritul prietenos și familial al brandului, artizanal și natural.
Servicii:
webdesign, identitate vizuală, materiale promoționale, campanii de promovare, copywriting, ședință foto produs, prelucrare foto, webhosting
Website: www.bacanialuitomita.ro
În parteneriat cu CRYO în perioada 2018-2021
